כללי

מארז סירים ומחבתות

איך לבחור מארז סירים ומחבתות מושלם למטבח ?

בכל מטבח צריך שיהיה מארז סירים ומחבתות שימלא את צרכי המטבח , שיתאים עבור סוגי הבישולים , הטיגונים והמאכלים שנוהגים להכין במטבח, אז כשבוחרים מארז סירים ומחבתות חשוב לבחור את המארז הנכון שיכיל כמות גדולה של מחבתות וסירים בגדלים הנכונים בהתאם לשימוש.

אילו סירים ומחבתות צריכים להיות בכל מטבח ?

בכל מטבח צריך שיהיו סירים גדולים וגם מארז מחבתות גדול ככל האפשר, מטבח שבו עובדים ומכינים גם תבשילים שמתבשלים זמן רב חשוב שיהיה גם סיר לחץ מקצועי שיעשה עבודה טובה ומהירה בריכוך והכנת תבשילים עתירי בשר שדורשים בישול ארוך יותר, וכן היום בכל מטבח צריך גם למצוא מחבת קרפ לאינדוקציה או לתנור גז שייתן לכם את המענה הטוב והמהיר ביותר להכנת קרפ טעים ומתקתק בבוקר בערב או אפילו כקינוח בצהריים.

מהם היתרונות ברכישת מארז סירים ומחבתות ?

כאשר רוכשים מארז סירים ומחבתות למעשה מחדשים את הבית בסירים ומחבתות חדשים יותר תקינים יותר ובעצם הגדלת כמות הכלים במטבח גם נהנים במקביל מנוחות גבוהה יותר שלא דורשת שטיפה ותחזוקה מהירה שקורית כאשר כמות הסירים והמחבתות קטנה יותר.

האם ישנם סירים שמותאמים יותר לכיריים אינדוקציה ?

כן, ישנם היום סירים שמותאמים לכיריים אינדוקציה כך לדוגמא תוכלו לרכוש כיום מחבת קרפ לאינדוקציה וגם סיר לחץ לאינדוקציה – אלו כמובן מותאמים בצורה מושלמת לכיריים אינדוקציה שדורשים התייחסות מעט שונה לנושא דרגת החום שכיריים אינדוקציה יכולים להפיק, בעבר דרך אגב היה קשה מאוד למצוא סיר לחץ לאינדוקציה שיידע לעשות את מה שכל סיר לחץ מקצועי רגיל היה יודע לעשות.

מה הסוד של הסירים והמחבתות מהדור החדש ?

הסוד של הסירים והמחבתות החדשות שמיוצרות כיום הוא האיכות הגבוהה , העובי וההתאמה המושלמת לייעוד של הסיר או המחבת מתוך כוונה להקל על הבישול, הטיגון או הכנת הקינוח.

לכם נשאר רק לבחור מארז סירים ומחבתות שיתאים לכם בצורה מדויקת למטבח , לאוכל ולכמויות אותן אתם מכינים במטבח שלכם.

אתם מזומנים להזמין דרכנו מארז מחבתות או מארז סירים ומחבתות משולב במחירים מעולים !

המגוון שלנו מחכה רק לכם ואנחנו כאן לכל שאלה בנושא !