כללי

מתקן לייבוש כלים

המדריך לבחירת מתקן לייבוש כלים

מתקן לייבוש כלים הוא אחד האלמנטים החשובים בהם הכי משתמשים במטבח, כל “תורן, שטיפת כלים ביתי יודע שללא מתקן לייבוש כלים יהיה לו או לה קצת קשה להשלים את משימת שטיפת הכלים שזה בדרך כלל כולל צלחות כוסות, סירים וקערות שאת רובם במקרים רבים לא ניתן לשטוף במדיח וגם אם כן – הם תופסים מקום רב או שאינם מותאמים בכלל לשטיפה במדיח ואז אותו מתקן לייבוש כלים הופך שימושי ביותר – כי מיד אחרי השטיפה הידנית צריך גם לייבש את הכלים .

אילו סוגי מתקנים לייבוש כלים קיימים כיום ?

כיום ישנם המון סוגים של מתקן לייבוש כלים, חלקם גדולים או קטנים, חלקם עשויים מתכת או עץ והשימוש של אחד מסוגי המתקנים לא תמיד מושלם עבור כל סוגי הכלים כך לדוגמא יש מייבש כלים מעץ שלא תמיד יתאים לייבוש של סירים, כוסות – אם הוא קטן מידי כמובן ולשם כך נדרש מתקן ייבוש כלים גדול – לרוב זה יהיה מייבש כלים מאלומיניום עם חלקי הפרדה שמותאמים לכלים גדולים ורחבים.

מהם היתרונות של מייבש כלים גדול ?

ראשית כל מייבש כלים גדול יתאים להמון המון סוגים של כלים לייבוש כמו לדוגמא סירים מחבתות, וקערות ענקיות – אלו הם כמובן הכלים הכי מאתגרים בעיקר מכיוון שלוקח זמן לייבש אותם, והם תופסים גם מקום רב – אם בוחרים מייבש כלים מאלומיניום אז זו בחירה מעולה שמבטיחה גם שאותו מתקן לייבוש כלים גם יחזיק זמן רב ויעמוד בגבורה נגד חלודה.

אילו מתקני ייבוש כלים חוסכים יותר מקום על השיש ?

הבחירה בין מייבש כלים גדול למתקן ייבוש קטן יותר היא ברורה, אנחנו תמיד נרצה שהשיש של המטבח יהיה כמה שיותר פנוי – ובדיוק לשם כך ניתן לרכוש היום מייבש כלים דו קומתי שנותן מענה מושלם , אותו מייבש כלים דו קומתי חוסך מקום רב, מאפשר לייבש המון כלים באופן יחסי והכי חשוב – הוא לא לקוח מקום רב על השיש – מושלם כבר אמרנו ?

אז כמובן שהבחירה היא תמיד שלכם , תמיד תוכלו לבחור מייבש כלים מעץ או מאלומיניום, קטן או גדול – העיקר שתבחרו בהתאם לשימוש שלכם.

2 thoughts on “מתקן לייבוש כלים

  1. Tucan Travel הגיב:

    Great content! Keep up the good work!

  2. Hi, every time i used to check webpage posts here early in the morning, as i love to learn more and more.

Comments are closed.