כללי

כלי אוכל מפורצלן

רוצים להפתיע את האורחים שלכם בארוחה הבאה? זה הזמן לעבור לפורצלן!

כלי אוכל מפורצלן (חרסינה) מביאים איתם איכות גבוהה ועיצובים בשלל צבעים ודוגמאות. כלי הפורצלן להגשה נחשבו מאז ומעולם לכלים איכותיים המביאים איתם עיצוב ברמה גבוהה ואטימות מושלמת הנדרשת לסוגים שונים של מאכלים. הפורצלן יוצר לראשונה בסין בתקופת שושלת Tang במאה השביעית לספירה והוא עד היום נקרא באנגלית בשם China ובשמו המוכר יותר Porcelain. השם שהומצא בעברית הוא חרסינה המורכב מ-2 מילים: המילה “חרס” והמילה “סין”.

כוסות וצלחות בעיצובים מרהיבים מפורצלן

היום אפשר למצוא כל כלי מטבח אפשרי העשוי מפורצלן כגון כוסות פורצלן לשתייה חמה, צלחות, קערות, מזלגות, כפות וכפיות. כוסות פורצלן לשתייה חמה תוכלו למצוא כאן בקטלוג האתר ולהינות ממחיר משתלם לסטים של 2 עד 6 כוסות. הסטים מוצעים לכם באתר במחיר אטרקטיבי במיוחד עם שירות משלוחים עד אליכם לבית או למשרד. אם אתם רוצים לשדרג את כלי המטבח שלכם בבית או במשרד, חנות האון ליין כאן באתר היא הכתובת הקבועה שלכם.

הזמנה און ליין של כל כלי המטבח מפורצלן

על מנת שתוכלו להינות מכלי מטבח מעוצבים, קלי משקל ואיכותיים במיוחד, מומלץ לכם להזמין את כלי המטבח מפורצלן המוצעים לכם למכירה כאן באתר. בקטלוג המוצרים באתר תוכלו למצוא צלחת אוכל מפורצלן, כוסות איכותיות לשתייה חמה, צלחות הגשה, קעריות, סכו”ם וקערות בעלות משתלמת. כלי המטבח באתר כמו צלחת אוכל מפורצלן וכוסות העשויות פורצלן, עוברים בדיקות איכות קפדניות במיוחד בכדי לוודא שאתם מקבלים את כלי המטבח הטובים ביותר לבית או למשרד שלכם.

כלי אוכל מפורצלן במחירים מעולים

החלטתם לקנות כלים למטבח העשויים מפורצלן? כלי אוכל מפורצלן קונים רק בחנות האונליין דימוס כלי בית ומטבח! חנות האונליין דימוס כלי בית מציעה לכם מגוון רחב של כלי מטבח העשויים מפורצלן איכותי עם עיצובים נפלאים שיפתיעו כל אורח בארוחה הבאה שלכם. חברת דימוס בע”מ מייבאת לישראל כלי מטבח מהמפעלים המובילים בעולם ומספקת אותם לאנשים פרטיים ולבתי עסק בכל סדר גודל של הזמנה. ניתן לבצע הזמנה און ליין במערכת התשלום הממוחשבת באתר, או להזמין את כלי המטבח העשויים פורצלן דרך שיחת טלפון באמצעות מספר הטלפון המופיע כאן בראש האתר.